Szkolenia
Kalendarz szkoleń
Oferta szkoleń
Szkolenia
III-stopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie III-stopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie "Trening Umiejętności Społecznych TUS"
e-szkolenie "Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie "Co trudne zachowania mówią nam o potrzebach dziecka z ASD - analiza funkcjonalna i sposoby radzenia sobie"
e-szkolenie "Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniem ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie "Wykorzystanie alternatywnej komunikacji - wspomaganie osób ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie „Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasie – teoria i praktyka”
e-szkolenie: „Jak rozmawiać z uczniami o autyzmie – gotowe scenariusze warsztatów”
e-szkolenie „Rozwijanie umiejętności z zakresu spędzania czasu wolnego u dzieci z ASD”
e-szkolenie „Budowanie pozytywnej relacji z rodzicami / opiekunami ucznia"
e-szkolenie „Dziecko z ASD w przedszkolu – przewodnik dla nauczyciela”
e-szkolenie „Zaawansowane programy edukacyjne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju”
e-szkolenie „Wykorzystanie Przyjaznych Aplikacji w pracy z dziećmi z ASD”
„Praca emocjonalna nauczyciela w procesie edukacji”
„Dwa modele skutecznej pracy nauczyciela”
„Jak dbać o własną motywację i satysfakcję w codziennej pracy - przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu”
Szkolenia Rad Pedagogicznych i wyjazdowe
III-stopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie III-stopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu"
"Trening Umiejętności Społecznych TUS"
e-szkolenie „Trening Umiejętności Społecznych” TUS
"Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie „Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu”
"Co trudne zachowania mówią nam o potrzebach dziecka z ASD - analiza funkcjonalna i sposoby radzenia sobie"
e-szkolenie "Co trudne zachowania mówią nam o potrzebach dziecka z ASD - analiza funkcjonalna i sposoby radzenia sobie"
"Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniem ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie „Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniami ze spectrum autyzmu”
Stacjonarne "Wykorzystanie alternatywnej komunikacji - wspomaganie osób ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie "Wykorzystanie alternatywnej komunikacji - wspomaganie osób ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie „Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasie – teoria i praktyka”
e-szkolenie „Rozwijanie umiejętności z zakresu spędzania czasu wolnego u dzieci z ASD”
e-szkolenie „Budowanie pozytywnej relacji z rodzicami / opiekunami ucznia"
e-szkolenie „Zaawansowane programy edukacyjne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju”
e-szkolenie „Wykorzystanie Przyjaznych Aplikacji w pracy z dziećmi z ASD”
„Praca emocjonalna nauczyciela w procesie edukacji”
„Dwa modele skutecznej komunikacji w pracy nauczyciela”
„Jak dbać o własną motywację i satysfakcję w codziennej pracy - przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu”
Szkolenia lekarzy
Certyfikaty
Nauczyciel-Terapeuta
Informacje ogólne
Szkolenie uzupełniające
Odnowienie certyfikatu
Certyfikat NTDzZzSA II stopnia
Analityk Zachowania
Program Lojalnościowy
Wynajem sali konferencyjnej
O nas
Pozytywny nurt SAZ
Akredytacja Kuratorium
Zespół Niepublicznego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli
Dofinansowania szkoleń
Regulamin szkoleń
Placówki rekomendowane
Statut
Klauzula RODO
Oceń nasze szkolenia
Superwizje
Superwizja wyjazdowa
e-Superwizja
Staż praktyczny w IWRD
Cennik szkoleń
Blog
FAQ
Kontakt
Szkolenia
5
Kalendarz szkoleń
Oferta szkoleń
3
Szkolenia
17
III-stopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie III-stopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie "Trening Umiejętności Społecznych TUS"
e-szkolenie "Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie "Co trudne zachowania mówią nam o potrzebach dziecka z ASD - analiza funkcjonalna i sposoby radzenia sobie"
e-szkolenie "Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniem ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie "Wykorzystanie alternatywnej komunikacji - wspomaganie osób ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie „Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasie – teoria i praktyka”
e-szkolenie: „Jak rozmawiać z uczniami o autyzmie – gotowe scenariusze warsztatów”
e-szkolenie „Rozwijanie umiejętności z zakresu spędzania czasu wolnego u dzieci z ASD”
e-szkolenie „Budowanie pozytywnej relacji z rodzicami / opiekunami ucznia"
e-szkolenie „Dziecko z ASD w przedszkolu – przewodnik dla nauczyciela”
e-szkolenie „Zaawansowane programy edukacyjne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju”
e-szkolenie „Wykorzystanie Przyjaznych Aplikacji w pracy z dziećmi z ASD”
„Praca emocjonalna nauczyciela w procesie edukacji”
„Dwa modele skutecznej pracy nauczyciela”
„Jak dbać o własną motywację i satysfakcję w codziennej pracy - przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu”
Szkolenia Rad Pedagogicznych i wyjazdowe
20
III-stopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie III-stopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu"
"Trening Umiejętności Społecznych TUS"
e-szkolenie „Trening Umiejętności Społecznych” TUS
"Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie „Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu”
"Co trudne zachowania mówią nam o potrzebach dziecka z ASD - analiza funkcjonalna i sposoby radzenia sobie"
e-szkolenie "Co trudne zachowania mówią nam o potrzebach dziecka z ASD - analiza funkcjonalna i sposoby radzenia sobie"
"Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniem ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie „Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniami ze spectrum autyzmu”
Stacjonarne "Wykorzystanie alternatywnej komunikacji - wspomaganie osób ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie "Wykorzystanie alternatywnej komunikacji - wspomaganie osób ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie „Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasie – teoria i praktyka”
e-szkolenie „Rozwijanie umiejętności z zakresu spędzania czasu wolnego u dzieci z ASD”
e-szkolenie „Budowanie pozytywnej relacji z rodzicami / opiekunami ucznia"
e-szkolenie „Zaawansowane programy edukacyjne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju”
e-szkolenie „Wykorzystanie Przyjaznych Aplikacji w pracy z dziećmi z ASD”
„Praca emocjonalna nauczyciela w procesie edukacji”
„Dwa modele skutecznej komunikacji w pracy nauczyciela”
„Jak dbać o własną motywację i satysfakcję w codziennej pracy - przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu”
Szkolenia lekarzy
Certyfikaty
2
Nauczyciel-Terapeuta
4
Informacje ogólne
Szkolenie uzupełniające
Odnowienie certyfikatu
Certyfikat NTDzZzSA II stopnia
Analityk Zachowania
Program Lojalnościowy
Wynajem sali konferencyjnej
O nas
9
Pozytywny nurt SAZ
Akredytacja Kuratorium
Zespół Niepublicznego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli
Dofinansowania szkoleń
Regulamin szkoleń
Placówki rekomendowane
Statut
Klauzula RODO
Oceń nasze szkolenia
Superwizje
3
Superwizja wyjazdowa
e-Superwizja
Staż praktyczny w IWRD
Cennik szkoleń
Blog
FAQ
Kontakt
Szkolenia
W
yszkoliliśmy już ponad 8.150 specjalistów
III-stopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie III-stopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie Trening Umiejętności Społecznych TUS
e-szkolenie "Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie „Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasie – teoria i praktyka”
e-szkolenie "Co trudne zachowania mówią nam o potrzebach dziecka z ASD - analiza funkcjonalna i sposoby radzenia sobie"
e-szkolenie "Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniem ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie "Wykorzystanie alternatywnej komunikacji - wspomaganie osób ze spektrum autyzmu"
e-szkolenie: „Jak rozmawiać z uczniami o autyzmie – gotowe scenariusze warsztatów”
e-szkolenie „Rozwijanie umiejętności z zakresu spędzania czasu wolnego u dzieci z ASD”
e-szkolenie „Budowanie pozytywnej relacji z rodzicami / opiekunami ucznia"
e-szkolenie „Zaawansowane programy edukacyjne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju”
e-szkolenie „Wykorzystanie Przyjaznych Aplikacji w pracy z dziećmi z ASD”
e-szkolenie „Dziecko z ASD w przedszkolu – przewodnik dla nauczyciela”
„Praca emocjonalna nauczyciela w procesie edukacji”
"Dwa modele skutecznej pracy nauczyciela"
„Jak dbać o własną motywację i satysfakcję w codziennej pracy - przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu”
Sprawdź harmonogram szkoleń
Dołącz do Nas i czyń dobro
Zobacz jak
Nasze projekty
Fundacja
Terapia
NODN
Poradnia
Przedszkole
Certyfikat
e-Kurs PL
e-Kurs ENG
Sympozja
Igrzyska