Przejdź do treści
+48 666 093 098
nodn@iwrd.pl
Icon-facebook
Youtube
Kalendarz
Szkolenia
Oferta szkoleń
Szkolenia
Szkolenia ADI-R – Wywiad do diagnozy autyzmu
Obserwacja zajęć edukacyjno-terapeutycznych
III-stopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”
e-szkolenie III-stopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”
e-szkolenie „Trening Umiejętności Społecznych TUS”
e-szkolenie „Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu”
e-szkolenie „Co trudne zachowania mówią nam o potrzebach dziecka z ASD – analiza funkcjonalna i sposoby radzenia sobie”
e-szkolenie „Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniem ze spektrum autyzmu”
e-szkolenie „Wykorzystanie alternatywnej komunikacji – wspomaganie osób ze spektrum autyzmu”
„Praca emocjonalna nauczyciela w procesie edukacji”
„Dwa modele skutecznej komunikacji w pracy nauczyciela”
„Jak dbać o własną motywację i satysfakcję w codziennej pracy – przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu”
Szkolenia Rad Pedagogicznych i wyjazdowe
III-stopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”
„Dziecko z ASD w przedszkolu/ szkole – przewodnik dla nauczyciela”
„ABC zaburzeń ze spektrum autyzmu – czyli zrozumieć dziecko z ASD”
„Pozytywna relacja z dzieckiem z ASD. Skuteczne sposoby budowania relacji w trakcie zajęć”
„Stosowana Analiza Zachowania – skuteczna pomoc dziecku z ASD”
„Czy mój uczeń jest w spektrum? Wsparcie, diagnoza, terapia”
„Jak rozmawiać z uczniami o autyzmie – gotowe scenariusze warsztatów”
„Mój uczeń nie współpracuje – 5 sposobów, jak zachęcić dziecko do aktywnego udziału w zajęciach”
„Dlaczego dziecko tak się zachowuje? Czyli o funkcjach zachowań trudnych”
„Wypalenie w pracy zawodowej nauczyciela”
„Wspieranie rozwoju dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu przez zabawę”
„Trening Umiejętności Społecznych TUS”
„Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniem ze spektrum autyzmu”
„Rozwijanie umiejętności z zakresu spędzania czasu wolnego u dzieci z ASD”
„Budowanie pozytywnej relacji z rodzicami / opiekunami ucznia”
„Zaawansowane programy edukacyjne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju”
„Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasie – teoria i praktyka”
Certyfikaty
Analityk Zachowania
Certyfikat Nauczyciel-Terapeuta
Informacje ogólne
Szkolenie uzupełniające
Odnowienie certyfikatu
Certyfikat NTDzZzSA II stopnia
Program Lojalnościowy
O nas
Pozytywny nurt SAZ
Akredytacja Pomorskiego Kuratorium Oświaty
Zespół Niepublicznego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli
Dofinansowanie szkoleń z Krajowego Funduszu Szkoleniowego
Regulamin szkoleń NODN IWRD
Placówki rekomendowane
Statut NODN
Superwizje
Superwizja wyjazdowa
e-Superwizja
Staż praktyczny w IWRD
Klauzula RODO
Oceń nasze szkolenia
Materiały
Blog
Materiały do pobrania
FAQ
Kontakt
Kalendarz
Szkolenia
Oferta szkoleń
Szkolenia
Szkolenia ADI-R – Wywiad do diagnozy autyzmu
Obserwacja zajęć edukacyjno-terapeutycznych
III-stopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”
e-szkolenie III-stopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”
e-szkolenie „Trening Umiejętności Społecznych TUS”
e-szkolenie „Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu”
e-szkolenie „Co trudne zachowania mówią nam o potrzebach dziecka z ASD – analiza funkcjonalna i sposoby radzenia sobie”
e-szkolenie „Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniem ze spektrum autyzmu”
e-szkolenie „Wykorzystanie alternatywnej komunikacji – wspomaganie osób ze spektrum autyzmu”
„Praca emocjonalna nauczyciela w procesie edukacji”
„Dwa modele skutecznej komunikacji w pracy nauczyciela”
„Jak dbać o własną motywację i satysfakcję w codziennej pracy – przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu”
Szkolenia Rad Pedagogicznych i wyjazdowe
III-stopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”
„Dziecko z ASD w przedszkolu/ szkole – przewodnik dla nauczyciela”
„ABC zaburzeń ze spektrum autyzmu – czyli zrozumieć dziecko z ASD”
„Pozytywna relacja z dzieckiem z ASD. Skuteczne sposoby budowania relacji w trakcie zajęć”
„Stosowana Analiza Zachowania – skuteczna pomoc dziecku z ASD”
„Czy mój uczeń jest w spektrum? Wsparcie, diagnoza, terapia”
„Jak rozmawiać z uczniami o autyzmie – gotowe scenariusze warsztatów”
„Mój uczeń nie współpracuje – 5 sposobów, jak zachęcić dziecko do aktywnego udziału w zajęciach”
„Dlaczego dziecko tak się zachowuje? Czyli o funkcjach zachowań trudnych”
„Wypalenie w pracy zawodowej nauczyciela”
„Wspieranie rozwoju dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu przez zabawę”
„Trening Umiejętności Społecznych TUS”
„Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniem ze spektrum autyzmu”
„Rozwijanie umiejętności z zakresu spędzania czasu wolnego u dzieci z ASD”
„Budowanie pozytywnej relacji z rodzicami / opiekunami ucznia”
„Zaawansowane programy edukacyjne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju”
„Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w klasie – teoria i praktyka”
Certyfikaty
Analityk Zachowania
Certyfikat Nauczyciel-Terapeuta
Informacje ogólne
Szkolenie uzupełniające
Odnowienie certyfikatu
Certyfikat NTDzZzSA II stopnia
Program Lojalnościowy
O nas
Pozytywny nurt SAZ
Akredytacja Pomorskiego Kuratorium Oświaty
Zespół Niepublicznego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli
Dofinansowanie szkoleń z Krajowego Funduszu Szkoleniowego
Regulamin szkoleń NODN IWRD
Placówki rekomendowane
Statut NODN
Superwizje
Superwizja wyjazdowa
e-Superwizja
Staż praktyczny w IWRD
Klauzula RODO
Oceń nasze szkolenia
Materiały
Blog
Materiały do pobrania
FAQ
Kontakt
Szkolenia Rad Pedagogicznych i wyjazdowe
Wszystkie szkolenia z oferty możemy przeprowadzić również w formie stacjonarnej
III-stopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”
„Dziecko z ASD w przedszkolu/ szkole – przewodnik dla nauczyciela”
„ABC zaburzeń ze spektrum autyzmu – czyli zrozumieć dziecko z ASD”
„Pozytywna relacja z dzieckiem z ASD. Skuteczne sposoby budowania relacji w trakcie zajęć”
„Stosowana Analiza Zachowania – skuteczna pomoc dziecku z ASD”
„Czy mój uczeń jest w spektrum? Wsparcie, diagnoza, terapia”